Urząd Miasta i Gminy Bardo
Strona podmiotowa BIP
Strona podmiotowa BIP
Szukaj
:
Szukaj
Pomoc
Proszę czekać ...
Logowanie
Katalog usług
Informacje
PeUP
» Informacje
Informacje
Struktura urzędu
Zamówienia publiczne
Uchwały Rady Miejskiej za lata 2006-2010
Uchwały Rady Miejskiej za lata 2010-2014
Uchwały Rady Miejskiej za lata 2014-2018
Uchwały Rady Miejskiej za lata 2018-2023
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Bardo
Obwieszczenia dot. postępowań środowiskowych
Oświadczenia majątkowe kierowników jednostek organizacyjnych
Oświadczenia majątkowe pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie
Oświadczenia majątkowe Radnych Rady Miejskiej w Bardzie
Oświadczenia majątkowe Radnych RM kadencji 2014-2018
Protokoły z posiedzeń komisji Rady Miejskiej
Protokoły z posiedzeń komisji Rady Miejskiej 2014-2018
Protokoły z posiedzeń komisji Rady Miejskiej 2018-2023
Protokoły z sesji Rady Miejskiej
Protokoły z sesji Rady Miejskiej 2014-2018
Protokoły z sesji Rady Miejskiej 2018-2023
Rejestr decyzji celu publicznego
Sprawozdania z prac pomiędzy sesjami
Sprzedaż, dzierżawa gruntów i nieruchomości
Zapytania ofertowe i inne
Urząd Miasta i Gminy w Bardzie
57-256 Bardo ul. Rynek 2
Telefon:
(74) 8 171 478
Faks:
(74) 8 171 424
E-Mail:
umig@bardo.pl
WWW:
http://www.bardo.pl
Elektroniczna Skrzynka Podawcza:
http://gmbardo.peup.pl
Skrytka ePUAP:
/i6p2glp74g/skrytka
http://bip.bardo.pl
Pokaż na mapie
Pokaż fotokod wizytówki
[Kliknij...]
DMS
DDEG
50° 30' 24.41"N, 16° 44' 27.27"E
50,50678200000001, 16,740909999999985
Dział
Informacje
pozwala uzyskać dostęp do dodatkowych, bogatych danych na temat funkcjonowania naszej jednostki.
W temacie
"Struktura urzędu"
publikujemy dane na temat funkcjonujących komórek organizacyjnych (wydziałów, referatów) oraz na temat osób odpowiedzialnych za realizację zadań urzędu. Tutaj znajdziesz szczegółowe dane adresowe, numery telefonów, godziny urzędowania, adresy poczty elektronicznej oraz inne informacje pomocne w szybkim załatwieniu sprawy w naszym urzędzie. Zarówno poprzez kontakt tradycyjny - osobisty, jak i elektroniczny, który przyspiesza i ułatwia działania obywatela i urzędu.
W temacie
"Zamówienia publiczne"
można uzyskać dostęp do wygodnej przeglądarki i wyszukiwarki zamówień ogłaszanych przez nasz urząd. Można tutaj uzyskać informacje o planowanych i trwających właśnie przetargach, a także na temat zamówień już rozstrzygniętych.
Zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, publikujemy również informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw oraz umożliwiamy śledzenie przez Internet stanu załatwienia danej sprawy.Publikujemy także aktualne rejestry aktów prawa lokalnego oraz inne prowadzone w urzędzie rejestry publiczne i ewidencje.
Sprawdzanie stanu załatwienia sprawy.
Bezpośredni adres tej strony
UWAGA! Ten serwis używa cookies.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.
Zamknij